Spørgsmål om Windows 7 og brugen af Windows Let

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Spørgsmål om Windows 7 og brugen af Windows Let

Indlægaf thunderspike » ons mar 06, 2013 21:07

Hej

Jeg overvejer at installere Windows 7 i stedet for Windows XP. Er ikke utilfreds med XP, men flere og flere spil laves ikke til XP.

Er ikke voldsomt interesseret i Windows 8 som slet ikke appellerer til mig. Hvis jeg nu vælger Windows 7 løsningen kan jeg godt tænke mig at vide lidt om, hvor meget plads der evt. skal bruges på enten en ekstern HD eller USB flash for at køre Windows Let til overførsel af diverse filer fra Windows XP?.

Er der nogen som har en idé om dette?.

Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0
thunderspike

Re: Spørgsmål om Windows 7 og brugen af Windows Let

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors mar 07, 2013 8:38

Jeg har aldrig prøvet det, men du skal vel bruge lidt mere plads, end det dine data fylder. Så det afhænger altså af, hvor mange data i form af musik, video, dokumenter med mere, du har på computeren.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf loo1 » lør apr 06, 2013 13:53

thunderspike skrev:Hej

Jeg overvejer at installere Windows 7 i stedet for Windows XP. Er ikke utilfreds med XP, men flere og flere spil laves ikke til XP.

Er ikke voldsomt interesseret i Windows 8 som slet ikke appellerer til mig. Hvis jeg nu vælger Windows 7 løsningen kan jeg godt tænke mig at vide lidt om, hvor meget plads der evt. skal bruges på enten en ekstern HD eller USB flash for at køre Windows Let til overførsel af diverse filer fra Windows XP?.

Er der nogen som har en idé om dette?.

Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:19.0) Gecko/20100101 Firefox/19.0

Hej. Har du fundet ud af det eller?
loo1

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør apr 06, 2013 15:20

Det vil ikke hjælpe dig meget, hvis thunderspike har fundet ud af det. Svaret vil givetvis være et helt andet for dig.

Som tidligere skrevet, så afhænger det af, hvor meget data der er på computeren. Så det rigtige svar for dig vil være at tjekke, hvad du har af billeder, videoer, musik, dokumenter osv. som du vil have overført.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt