Kim Ludvigsen skrev:Hej Lisbeth
Godt du fandt filerne. Du har helt ret, i værste fald kunne du blot have kopieret dem ned fra nettet, men det bliver så ikke nødvendigt.
Kopier alle HTML-filerne (de nye af dem), billeder m.m. over til et sted, hvor du altid og nemt kan finde dem. Fx i en undermappe i mappen Dokumenter, og du kan jo så give undermappen navnet Hjemmeside. Dette er egentligt ikke nødvendigt, men gør det blot nemmere for dig at finde filerne fremover.
Uanset om du flytter filerne eller ej, så skal du blot åbne dem i KompoZer via menupunktet Filer => Åbn fil.
Du støder nok på endnu et problem, nemlig når du skal overføre filer til hjemmesiden. I hvert fald, hvis du plejer at bruge KompoZer til at overføre med. Du har sikkert ikke din gamle opsætning i KompoZer, så der skal du ind i programmet og angive FTP-adresse, brugernavn og adgangskode. Det kan du finde hjælp til her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-inter ... anager.php
Hej Kim,
Du fik ret - jeg kan ganske enkelt ikke overføre mine filer. Det drejer sig imidlertid kun om index.html-siden, hvor jeg desværre må annullere arbejdsopholdene resten af året pga. krise. Når jeg overfører med Sidemanageren, nægter den helt at tage index-siden. Forsøger så med almindelig overførsel - og den bliver bare ved med at overføre i et væk. Mit spørgsmål er nu, hvad der er mit brugernavn. Er det mit webhotels ID og login, jeg skal benytte der? Jeg abonnerer på DK Hostmaster A/S. Min server rådgiver er på ferie, som så mange andre - måske også du?
Mvh, Lisbeth