Drivers virker ikke.

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Drivers virker ikke.

Indlægaf søren H » lør mar 14, 2015 0:39

Min computer genstartede imens jeg var inde i et spil. Da den starter op igen, kan den ikke finde mine drivers, jeg geninstallerede min driver til grafik korted, men stadig kunne den ikke finde den, selvom installationen var gennemført. Jeg prøvede at se i enheds-håndteringer, men der er ingen enheder og den siger i indstillinger at de fylder 0 byte.
What is going on ?
What do i do ?
Nogen som kender til et problem som dette ?
Har aldrig set eller hørt om det før.
Har selvfølgelig renset computeren, slettet gamle drivers, Søgt om et program kunne spærre for enhederne, ovs ovs. Men det kunne være en her inde kendte til en øgesag eller løsning.
Min kendskab til dette fag er begrænset.

M.v.H Søren H

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/41.0.2272.89 Safari/537.36
søren H

Re: Drivers virker ikke.

Indlægaf Kim Ludvigsen » man mar 16, 2015 7:37

Dette er ikke noget af det, jeg har mest styr på, eftersom jeg ikke bruger Windows til daglig. Men eftersom du kan bruge skærmen, må du have en driver et eller andet sted - måske blot den medfølgende i Windows.

Er der noget, som ikke virker mere?
Hvis du får fejlmeddelelser, så prøv at give os dem her - ordret afskrevet.

Har du prøvet at hente den nyeste driver fra producentens hjemmeside og så installere den?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt