Windows 10

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Windows 10

Indlægaf chaplin51 » man jun 01, 2015 9:24

Tør man hente Windows 10, og kan man komme tilbage til nr. 9 hvis man ville?

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0) like Gecko
Med venlig hilsen
Bent Ove Sørensen
chaplin51

Re: Windows 10

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jun 01, 2015 9:42

Lad mig sige det på denne måde: Når du spørger, så er du nok bedre tjent med at vente til den færdige version udsendes. Det varer vist ikke så længe - så vidt jeg husker, siger de seneste meldinger juli.

Den, man kan hente i øjeblikket, er kun beregnet for dem, der kan lide at eksperimentere og lege, og som ved, hvad de har med at gøre.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Windows 10

Indlægaf Karl Erik » tirs jun 02, 2015 17:14

Hvis du har fået et hvidt Windows-icon i proceslinjen der tilbyder at du kan hente Windows 10, så kan du roligt klikke på det. Du bliver kun tilbudt at reservere en gratis opgradering når programmet er færdigt til download d. 29. juli. Til den tid bliver programmet downloaded til din computer automatisk og du kan så tage endelig stilling. Men du kan også bare vente og se tiden an.

Desværre bliver det næppe muligt at vende tilbage til version 9, den findes ikke :wink:, er det ikke version 7 du bruger. Men jeg gad også godt selv vide hvor besværligt det vil være hvis man fortryder??
Karl Erik
Karl Erik

Geografisk sted: Hirtshals

Tilbage til Hjælp til alt