Thunderbird på flere pcer men med samme lagringsmappe

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Indlægaf optiMAL » man dec 31, 2007 0:09

"Hovsa, jeg havde ikke set, at det var muligt. Jeg må hellere tage fat i Libris - jeg er meget stærk modstander af diverse kopibegrænsninger, så hvis de vil distribuere hæftet digitalt, så vil jeg ikke have kopi- eller udskrivningsbegrænsninger på det. Man må for pokker da kunne stole på kunderne!"

Man kan ikke kopiere filen, da den ligger i et særligt Adobe-format. Det er faktisk lidt irriterende, da jeg gerne ville have mulighed for at flytte filen til min stationære pc også.

"Det kan klares ved at bruge filtre, men din metode med at bruge en ekstern harddisk er lige så god, hvis ellers du altid har sluttet harddisken til den computer, du skal bruge."

Det har jeg altid!

"Ja, du skal enten have adressen til hotellets smtp-server, eller du skal have din mailkonto et sted, hvor de tilbyder smtp-adgang fra fremmede netværk. Der er nogle web-/mail-hoteller, der tilbyder den slags, hvis du har dit eget domæne."

Jeg har tre domæner, som jeg bruger. Jeg har sendt dit svar videre til deres support. Så håber jeg, at det kan lade sig gøre.

"Det er ikke noget, jeg har beskrevet i hæftet, fordi det er noget de færreste har brug for. Du kan oprette en ekstra smtp-server, og så kan du oprette en ekstra identitet for de enkelte konti. Når du skal sende fra en anden server, kan du nemt vælge den ønskede afsender via rullemenuen ud for Fra i det nye mailvindue. Hvis du vil benytte denne metode, så sig til, så kan du få en nærmere beskrivelse."

Det vender jeg lige tilbage til, hvis det bliver nødvendigt. Tak for seriøs og hurtig hjælp! Det er fantastisk dejligt, at man på denne måde kan få hjælp fra en, der virkelig ved, hvad han har med at gøre! Tak for det!
Mikael Arendt Laursen

www.optimalmarketing.dk
7000 Fredericia
optiMAL

Geografisk sted: Fredericia

Foregående

Tilbage til Hjælp til alt