KIm..... Vil du lige ringe

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

KIm..... Vil du lige ringe

Indlægaf lars plovmann » fre sep 26, 2008 7:54

Hej Kim...

Har sendt dig en mail, men VED næsten du ikke har fået den, eller kan læse den.... Gider du ikke lige ringe til mig ???? Jeg tror bestemt du har mit nummer :-) Ellers må du jo i en gammel mail og kikke :-)

Med venlig hilsen

Lars Plovmann
Skive
Med musikalsk hilsen
Lars Plovmann
lars plovmann

Geografisk sted: 7800 Skive

Re: KIm..... Vil du lige ringe

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre sep 26, 2008 8:05

Jeg har fået en mail fra dig. Den er uden emnelinje, og den er sendt til "undisclosed-recipients:;" (altså bbc) , og den er tom.

Hvad har du forsøgt at sende? Og hvordan?

Jeg har ikke længere dit telefonnummer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf lars plovmann » fre sep 26, 2008 8:21

hej.... noget om at jeg jo efter formatering osv.osv. og en masse hjælp fra dig blev rigtig godt kørende..... I aftes inden jeg gik i seng hentede jeg mail, ingen problemer..... I morges hentede den en 150 - 200 emails hvor alle var tomme...... Kan se de fleste var fra afsendere jeg normalt får fra, men foran deres adresse var der tilføjet nobody........ De mail jeg får ind NU er fra de normale, men de er tomme.....

Jeg kørte lige en bærbar op, og hentede post ( for at se om det var min pc ) det er det samme....... masser af tomme mails.....

HVIS det er, og du syntes det er nemmere så kan du ringe på 97520174...

Mvh. Lars
Med musikalsk hilsen
Lars Plovmann
lars plovmann

Geografisk sted: 7800 Skive

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre sep 26, 2008 8:44

Jeg har lige sendt dig en test-mail.

Umiddelbart vil jeg tro, at fejlen ligger hos Surftown - især når du oplever den på to forskellige computere. Jeg kan se, at den mail jeg fik fra dig havde været gennem et virusfilter hos Surftown, så måske det er filtret der driller. Prøv at kontakte Surftowns support.

Alternativt kan det være et program på din egen computer, fx Bullguard, der driller.

Hvis du har webmail hos Surftown, så prøv at tjekke, om mailene er med indhold, inden du henter dem.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre sep 26, 2008 9:44

Der er kommet endnu et par mails, de er blevet forsinket undervejs hos Surftown. Den ene er tom, ligesom den første, mens den anden har en emnelinje og indhold og er sendt til min adresse i stedet for som bcc.

Jeg kan se, at du har sendt alle tre mails klokken 8:30, men de to af dem er som sagt blevet forsinkede hos Surftown. Så nu har jeg endnu større mistanke om, at problemet ligger hos Surftown.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt