windows mail

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

windows mail

Indlægaf Troels » fre sep 26, 2008 23:12

Jeg har fået ny computer med vista. Jeg har eksporteret mine kontaktpersoner fra outlook ekspress.
Før var de sorteret efter efternavn, men i windows mail er de sorteret efter fornavn. jeg kan ikke finde noget sted, hvor jeg kan sætte et fluben, så kontaktpersonerne bliver sorteret efter efternavn. Muligheden må da være der. kan du fortælle mig hvor den er. På forhånd tak
Troels

Re: windows mail

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør sep 27, 2008 0:58

Hos mig sorteres der helt automatisk efter efternavn. Nå, men det er ikke værre, end du selv kan ændre sorteringskriterie:

Højreklik et tomt sted i oversigten => Sorter efter => Flere => find og sæt flueben ud for Efternavn => du får nu en ny kolonne, der hedder Efternavn, klik på den for at få sorteret efter efternavn.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Troels » lør sep 27, 2008 8:22

Tak for det, det var godt nok hurtigt.
Jeg har prøvet og det slår igennem i selve adressekartoteket, men når jeg så åbner en ny mailblanket og trykker på "til" står adresserne stadig sorteret efter fornavn. Jeg har prøvet at genstarte for at se om sorteringen så slog igennem, men det gjorde den ikke, Har du et forslag.
Troels

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør sep 27, 2008 8:52

Det kan du desværre vist ikke ændre.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt