Jan skrev:Jeg har din side som startside, for at være opdateret. Nogle gange kan siden bare ikke åbne. Sker ikke tit, men træls er det. Hvorfor sker det?
Serveren kan være kortvarigt nede, men det er yderst sjældent, det sker (og normalt kun sent om natten).
Det kan også være problemer med din forbindelse. Hvis du lige har startet computeren, kan det fx være, du forsøger at hente siden, før du har fået adgang til nettet. Prøv evt. at se, om andre sider virker, som de skal, og hvis de gør det, om der så stadig er problemer med min side.
Det kan også være min internetforbindelse, der driller. Jeg har indimellem problemer med, at min router ikke svarer. Så vidt jeg ved, er det kun sket, mens jeg har siddet ved computeren, og det har så virket igen efter en nulstilling af routeren. Men jeg har flere gange spekuleret på, om det måske også sker, når jeg ikke er hjemme, men så bare går i orden af sig selv.
Du må derfor meget gerne skrive tidspunktet her, næste gang det sker - og hvis du prøver at få kontakt flere gange, også hvornår du så atter kunne komme igennem. Så kan jeg måske se, om der er noget, der tyder på, at der har været problemer med forbindelsen.
Mvh.
Kim Ludvigsen