Besøgstæller

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Besøgstæller

Indlægaf Jan » man jan 15, 2007 10:36

Jeg kunne godt tænke mig at kunne følge med i hvor mange besøg der er på min side. Den statistik som mit webhotel har, kan jeg nemlig ikke hitte ud af.

Har overvejet chart.dk, men vil da lige høre om der skulle være en som har en god ide?

Og hvad er website id?
Venlig hilsen
Jan
Jan

Geografisk sted: Himmerland

Re: Besøgstæller

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jan 15, 2007 12:23

Jan skrev:Jeg kunne godt tænke mig at kunne følge med i hvor mange besøg der er på min side. Den statistik som mit webhotel har, kan jeg nemlig ikke hitte ud af.

Er der ikke en vejledning til den? Du får normalt altid den bedste statistik hos webhotellet, dels med hensyn til data og dels med hensyn til hastighed.

Hvis endelig, du vil bruge en ekstern statistik, så vil det være en god ide at placere statistikken sidst i koden (det behøver ikke være sidst på siden, hvis den overhovedet skal være synlig). Når siden indlæses i den besøgendes browser, indlæses den i kodens rækkefølge. Hvis statistikken ligger først i koden, og hvis statistikserveren er lidt langsom eller slet ikke svarer, så forsinker det hentningen af din side.

Jan skrev:Har overvejet chart.dk, men vil da lige høre om der skulle være en som har en god ide?

Og hvad er website id?

Jeg har ikke prøvet eksterne statistikker, så jeg tør ikke sige, hvilke som er gode, og hvilke som er mindre gode. I hvilken sammenhæng (og hvor) har du set "website id"?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Jan » man jan 15, 2007 13:03

Tak for svaret

Jo, der er godt nok en vejledning. Problemet er at den er på engelsk med en masse fagudtryk, som jeg ikke kan forstå.

website id, har jeg set på chart.dk. Ville kontakte support, men de skriver at jeg skal have website id og URL klar.
Venlig hilsen
Jan
Jan

Geografisk sted: Himmerland

Tilbage til Hjælp til alt