java applets

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

java applets

Indlægaf Gæst » tors jun 28, 2007 0:25

Hej

Jeg er storbruger af spil.tv2 og har været det i mange år

Deres side bruger java i stor grad.

Her til aften kunne jeg lige pludseligt ikke komme ind til de forskellige spilborde.

Mange gange kom der kun et rødt kryds i øverste venstre hjørne af vinduet.

Andre gange skrev den at jeg tilsyneladende ikke havde java installeret

Og nogle få gange skrev den at jeg ikke havde rettighed til at se siden.

Jeg har afinstalleret og geninstalleret min java, og på andre sider der bruger java har jeg intet problem med at komme ind på den ønskede side.

Jeg er dybt frustreret for aner ikke hvor fejlen kan ligge, jeg har prøvet gendannelse, genstart og alt muligt andet som mine evner rækker til, men intet hjælper.

Jeg håber at en eller anden har nogle tips til hvordan hunnen jeg kan få det til at virke igen
Gæst

Re: java applets

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jun 28, 2007 0:45

Så vidt jeg ved, har TV2 Spil et support-forum. Prøv at tjekke, om andre har meldt om samme fejl.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » tors jun 28, 2007 9:06

Kim Ludvigsen skrev:Så vidt jeg ved, har TV2 Spil et support-forum. Prøv at tjekke, om andre har meldt om samme fejl.

Har jeg gjort, og den support er mildest talt ikke anvendelig :wink:
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jun 28, 2007 18:32

Anonymous skrev:Har jeg gjort, og den support er mildest talt ikke anvendelig :wink:

Jeg har talt med nogle i familien, som også er storbrugere af TV2 Spil, og de har ikke oplevet problemer - det er vist især poker, de spiller.

Hvilket program bruger du, når du besøger TV2? Hvis du bruger Internet Explorer, kunne du prøve at installere Firefox for at se, om det gør en forskel (i så fald skal du muligvis ind omkring http://java.com for at får Java til at virke). Hvis du allerede bruger Firefox, så prøv at tjekke, om det virker i Internet Explorer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » fre jun 29, 2007 8:37

Jeg bruger IE, og har brugt den i mange år, uden problemer i relation til spilsiden

Jeg har prøvet at installere Firefox, og installeret java til den, men det hjalp heller ikke

Jeg har prøvet alt jeg (og andre) har kunnet komme i tanke om, så jeg er efterhånden nået frem til at formattere hele maskinen og geninstallere alt
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jun 29, 2007 10:10

Anonymous skrev:Jeg bruger IE, og har brugt den i mange år, uden problemer i relation til spilsiden

Jeg har prøvet at installere Firefox, og installeret java til den, men det hjalp heller ikke

Det tyder i hvert fald på, at problemet enten ligger hos TV2 eller hos din Java-installation. Der er dog endnu en mulighed: Har du et sikkerhedsprogram som fx Norton installeret? Nogle af den slags prøver at blokere for reklamer, og det kan risikere at være det, der driller.

Prøv at slå et eventuelt sikkerhedsprogram fra for at se, om problemet stadig er der. Husk at slå det til igen bagefter.

Inden du formaterer, så prøv lige at give mig en adresse eller en vejledning til at komme ind til et af de spil, der driller. Og prøv at tage et skærmbillede af siden med de røde krydser, så jeg kan se, hvordan det ser ud.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Jan Krag » fre jun 29, 2007 19:08

Jeg har et forslag, kan det ikke være en popup-blocker, eller andet reklamestopper ?
Jeg bruger NoScript, den har lige opdateret sig, og flere vinduer fik røde krydser i øverste venstre hjørne.
Hos mig er det en fordel, det fjerner reklamer, men for spillesider, er det en fejl.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag

Indlægaf Gæst » lør mar 15, 2008 17:27

Jeg har nogle dage de samme problemer med det røde kryds. og jeg har også prøvet ALT. men kan stadig ikke finde ud af hvad fejlen er. DESVÆRRE
Gæst

Tilbage til Hjælp til alt