administratoradgangskode

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

administratoradgangskode

Indlægaf Slente » ons jul 26, 2006 2:02

Jeg vil køre en windowsreperation fra windows-cd`en, fordi en dll-fil skulle være ødelagt. I starten af reperationen bliver jeg bedt om "administratoradgangskode", og så er mit spørgsmål: hvor finder jeg den? Jeg har aldrig indtastet sådan en, og er heller aldrig stødt på den.
Torben Slente
Firefox, Thunderbird med lightning
Slente

Geografisk sted: 4920 Søllested

Re: administratoradgangskode

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jul 26, 2006 9:45

Slente skrev: I starten af reperationen bliver jeg bedt om "administratoradgangskode"

Du skal bare trykke på Enter. Men vær opmærksom på, at du vil få åbnet et kommandovindue.

Der er faktisk en reparationsmulighed mere. Hvis du i stedet siger nej til at reparere her, får du senere mulighed for at vælge at reparere eller installere. I de fleste tilfælde vil det være denne reparationsmulighed, du skal bruge.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

administratoradgangskode

Indlægaf Slente » ons jul 26, 2006 16:48

Mange tak for svaret. Nu kører det.
Torben Slente
Firefox, Thunderbird med lightning
Slente

Geografisk sted: 4920 Søllested

Indlægaf ankomm » fre sep 28, 2012 12:10

Har på min pc´er (windows 7 starter) netop indstalleret programmet Dropbox. Programmet oprettede herved 2 konti - en administrationkonto og en brugerkonto. Og kræver nu adgangskode til admininistrationkontoen - som aldrig er blevet givet eller er blevet set nogensinde på pc´en.

Dropbox programmet kan ikke efter installationen findes blandt programfilerne (for en evt afinstallationsfil).

Hvordan får jeg afviklet Drop-programmet - og genskabt den tidligere tilstand: at indlæse Windows 7 Starter uden bruger-admin.konti?
ankomm

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre sep 28, 2012 12:29

Jeg har ikke styr på, hvad der sker med hensyn til administratordelen, da jeg ikke bruger Windows 7, men du kan fjerne dropbox via Tilføj og fjern programmer-funktionen i Windows. Jeg tør dog ikke sige, om det vil få tingene til at gå tilbage til det normale igen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt