hjælp

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

hjælp

Indlægaf marie » tors jan 10, 2008 0:28

er der nogen der kan svare mig på om det er lovligt at lægge sine foto / billeder ind på imageshack.us og der efter kopiere dem til sin hjemme side, for mig at se så bliver det jo ikke min hjemme sides url der frem kommer på billederne.
Håber der er nogen der kan svare på det spørgsmål om det er rigtigt og om imageshack giver tlladelse til dette...... kan ikke helt selv finde ud af det da jeg ikke er så god til det engelske. Ellers ved jeg ikke hvor jeg skal spørge eller finde ud af det.
På forhånd tak Marie
marie

Re: hjælp

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jan 10, 2008 1:07

Jeg er ikke helt med på, hvad det er, du vil. Vil du uploade billeder til imageshack og derefter have billederne liggende på din egen hjemmeside? Eller vil du linke til billederne fra din egen hjemmeside, så de vises på imageshacks hjemmeside?

Begge dele skulle være tilladt i henhold til betingelserne. Men det er måske noget helt tredje, du tænker på?

Prøv at fortælle nøjagtigt, hvad det er, du vil, måske findes der en bedre løsning, fx mht. URL'en.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

hjælp

Indlægaf marie » tors jan 10, 2008 9:39

hej
jeg mener jeg vil lægge billederne ind på imageshacks og så tage dem derfra dvs. linke til dem fra imageshacks til min hjemme side.
så ja jeg vil uploade billeder til imageshack og derefter have billederne liggende på min egen hjemmeside?

Jeg har bare altid fået af vide at den url adresse som er på din hjemmeside også skal være den url adresse som er på dine billeder.

og det kommer det jo ikke til hvis jeg linker til imageshacks, det er vel det samme som at kopiere.

men har fået af vide at det er ok at gøre det, fra andre hjemmeside ejere

hilsen marie
marie

Re: hjælp

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jan 10, 2008 12:06

marie skrev:og det kommer det jo ikke til hvis jeg linker til imageshacks, det er vel det samme som at kopiere.

Det er det også, så derfor må man ikke gøre det med andres billeder. Men hvis det er dine egne billeder, altså billeder, du selv har ophavsretten til, så er det ikke noget problem.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt