Ja, jeg er en kvajpande. Det var fordi jeg pludselig kom i tanke om den Power Point. Og da der endnu ikke var svaret håbede jeg at kunne slette indlægget. Vi har åbenbart gjort det samtidig.
Havde jeg vidst, at det kunne jeg ikke. Havde jeg selvfølgelig ikke slettet. Undskyld, det skal ikke gentage sig.
Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg har et problem, jeg kan ikke læse Vedhæftede PPS filer i mine mails. jeg kan se at det problem har andre også haft men finder ikke en løsning, jeg har indlæst Power point viewer fra Microsoft men uden at det hjælper mig. Når jeg prøver at åbne en PPS fil kan jeg hvis jeg er meget hurtig se en rude oppe i venstre hjørne, lige som den der kommer nor jeg bliver spurt om jeg vil installere opdateringer (jeg er tilmeldt automatiske opdatering), men det går så hurtigt at jeg ikke kan nå at læse noget MVH Ulrik
Så vidt jeg kan se, så vil løsningen registrere Power Point Viewer som programmet til pps-filer. Det er noget, der sker i styresystemet, så det bør også virke i Mozillas programmer.