KompoZer "vis i Browser" knap virker ikke

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

KompoZer "vis i Browser" knap virker ikke

Indlægaf dorthe » man okt 06, 2008 18:01

Hej
Har downloadet dk version. Har Vista på min PC. Første gang jeg ville se hjemmesiden i browser, fik jeg spørgsmålet, om jeg ville starte programmet ?. Jeg svarede nej og vingede af, at den skulle huske mit svar. Dette var ikke smart, for programmet har efterfølgende ikke reageret, når jeg trykker på knappen "vis i browser" i værktøjslinien. Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere programmet, men det har ikke hjulpet.
Hjælp fra en nybegynder.
MVH
dorte
dorthe

Re: KompoZer "vis i Browser" knap virker ikke

Indlægaf Kim Ludvigsen » man okt 06, 2008 18:20

Av, du kan ikke umiddelbar ændre det valg i KompoZers indstillinger. Den letteste løsning er at nulstille alle KompoZers indstillinger - bemærk, at dette vil også nulstille opsætningen af sitemanageren.

Hvis du har en masse forskellige sites i sitemanageren eller andre indstillinger, du ikke vil miste, så vend tilbage, så får du den mere besværlige og nørdede metode.

Du nulstiller således:
Luk KompoZer
Klik på Windows-logoet i Proceslinjen
I skrivefeltet nederst, skriv: %appdata% og klik på Enter
En mappe åbnes, slet undermappen KompoZer
Start KompoZer - du vil nu automatisk få oprettet en ny profilmappe, som da du startede programet første gang.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt