Hej.....
Jeg har brug for lidt hjælp til noget hjemmeside væk..
Skal ha lavet ny hjemmeside og kunne forestille mig noget med når man kommer ind på siden var der en eller anden dør.... en tekst hvor der står, velkommen på vores hjemmeside, værsgo og komme ind. altså i den stil... og gør man så det, så går døren op, og VUPTI..så er man inde på hjemme siden ..... KAN det lade sig gøre at lave ??
Så tænkte jeg på....... når nu man lukker en hjemmeside ned, altså på det røde kryds ( ja eller bare forlader siden. ) at der så er en forsinkelse på nedlukningen, så der kommer et billede af os der står og vinker og igen med en tekst der siger... farvel og tak for denne gang...... kik ind snart igen, eller noget i den stil....og så fader siden ned, eller bliver sort fra begge sider, som 2 gardiner der bliver trukket for..
Ham der hjælper mig med at lave siden normalt siger det er noget flash der skal til for at lave sådan noget.... det kender han bare ikke så meget til, men mener man måske kan finde noget skabelon halløj at lave ud fra, kan man det ???? hvor ??
Så er der nogen der har tjek på sådan noget, ja så kunne jeg godt bruge lidt fif eller hjælp.
Vil lige sige at jeg ikke selv er den heeeeelt store ørn til hjemmesider, men sådan til " husbehov" går det...