Test din webserver

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Test din webserver

Indlægaf Jan Krag » man jun 08, 2009 16:41

Hej Kim
Nu kan du teste din vebserver, uden at det er en hentydning:
http://www.digi.no/815398/lanserte-ny-y ... webservere
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag

Re: Test din webserver

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jun 08, 2009 16:58

Så vidt jeg kan se, er det noget som er henvendt til webhotellet, og ikke til webhotellets brugere. Det understreges vist også af prisen på knap 10.000 kroner for en normal licens og knap 2.500 kroner for en licens til ikke-kommercielle formål.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Jan Krag » man jun 08, 2009 18:51

Hej Kim
Jeg troede, at du har en egen server, og det med prisen, var jeg ikke kommet til.
Jeg kan så oplyse dig om, at Alleykat har skrevet til dig igen, hos MozillaDanmark - uden at blande mig
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs jun 09, 2009 8:30

Jeg havde også min egen server i meget lang tid. Men dels havde jeg hastighedsproblemer, fordi min uploadtid var begrænset, så det kunne gå langsomt, hvis der var nogen, der downloadede programmer, og dels begyndte jeg at få nogle underlige fejl med korrumperede filer her i forummet.

Efter skiftet til et webhotel er hastigheden helt i top, men desværre er der mere nedetid, som her forleden, hvor webhotellet var nede i noget med 17-18 timer. Og det var så det nedbrud, der forårsagede fejlen med de hvide sider i forummet.

Jeg skal have skiftet til et andet webhotel, men det er lige det med at få det gjort.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt