Jeg har et grænseløst irriterende problem. Hver gang jeg forlader min PC slukker jeg på for skærmen (vil ikke have unødigt el-forbrug)
Når jeg næste dag tænder for PC'en starter maskinen op uden billede. Jeg venter til der ikke mere er trafik på linien ! slukker for PC'en og starter den igen.
Nu kommer startbilledet som det skal. Sommetider er det i modsatte farver (næsten som et negativ) men det rettes automatisk.
MIn installation var oprindelig en HP Windows XP. Jeg vil ikke have HP software, så jeg bad ham om at fjerne det. Data geniet som jeg købte maskinen af, slettede hele installationen og installerede Windows XP igen. plus alt den anden nødvendige software.
Jeg har et par gange klaget, men data geniet kan ikke se andet end at alt opfører sig som det skal.
OG det er det mærkelige for når jeg kommer hjem så opfører den sig med fejlen "SORT skærm 1. gang"
PS. selv om jeg ikke slukker for skærmen så kommer skærmen op som SORT alligevel. Jeg HAR prøvet med andre skærme men uden ændring. DEt er som om fejlen er noget steds i softwarn.
Maskinen er HP Pavillon 7865
! GHz
128 mb SDRAM
40 GB Ultra DMA-Harddisk
512 mb intern hukommelse
Hilsen Kaspar Just