Indsæt information hvor:?:

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Indsæt information hvor:?:

Indlægaf wolff » tirs apr 06, 2010 13:55

Hej Kim.

Jeg håber at du endnu en gang vil hjælpe mig :!:

Jeg har prøvet på forskellige måder at få kontakt formularen til at virke: http://www.majlw.net16.net/contact.html - dog uden held :(

Jeg ønsker din hjælp til at fortælle mig hvor jeg indsætter kode / e-mail adresse, så når folk klikker send, så modtager jeg mailen i min indbakke :?:

Med venlig hilsen
Wolff
PFT.

Wolff
wolff

Re: Indsæt information hvor:?:

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs apr 06, 2010 14:09

Det er ikke muligt at svare på uden at kende scriptet. Du må have fået nogle oplysninger herom i forbindelse med scriptet.

Jeg kan se, at du i øjeblikket har indsat adressen i Send-knappen. Er det der, du har fået at vide, at den skal indsættes?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf wolff » tirs apr 06, 2010 14:15

Ja, jeg har indsat mailen der i et forsøg (Ingen har fortalt mig noget om noget) :?

Script? Skal der være det da? - For det er ikke med i skabelonen, men så fremt det skal være der, er der vist ikke mere du kan hjælpe mig med, men mange tak for dit hurtige svar! :D

Wolff
PFT.

Wolff
wolff

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs apr 06, 2010 15:05

Ok, adressen skal sandsynligvis ikke være der, hvor du har indsat den, så ret den del af koden tilbage til den originale.

De fleste webhoteller tilbyder et script til formularer, så tjek dit webhotels hjemmeside.

Ellers skal du selv finde et script - sandsynligvis i enten php eller asp, alt efter hvad dit webhotel understøtter. Også her skal du tjekke webhotellets hjemmeside.

Hvis du derefter finder et script på nettet, vil det sandsynligvis også indeholde en forklaring om, hvordan du bruger det. Det samme gælder, hvis webhotellet tilbyder et script.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt