smilies

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

smilies

Indlægaf Gæst » ons jan 19, 2011 15:10

Hej!
jeg ville ønske mig sådan en masse smilies i mit postprogram ,som jeg lige har downloaded herfra.Hvordan skal jeg bære mig ad? Hilsen Lisbeth
Gæst

Re: smilies

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jan 19, 2011 17:18

Jeg går ud fra, at det er Thunderbird, du mener. Du kan få flere smilies ved at installere udvidelsen Smilie Inserter. Hvis du ikke ved, hvordan du installerer udvidelser i Thunderbird, så tjek denne side:
http://kimludvigsen.dk/programmer-inter ... lation.php

Bemærk, at udvidelsen ikke selv indeholder smilies, men den gør det muligt for dig at vælge en mappe med smilies, som du så kan indsætte i Thunderbird.

Jeg vil tro, at du kan finde utallige smilies ved at bruge søgeordet smilies på Google. Gem de hentede smilies i en enkelt mappe, og brug så Smilie Inserter til at indsætte dem i dine mails.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Karl Erik » ons jan 19, 2011 17:24

Virker "Smilie inserter" med version 3. Den er sidst opdateret i 2007!
Karl Erik
Karl Erik

Geografisk sted: Hirtshals

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jan 20, 2011 3:19

Det var jeg slet ikke opmærksom på. Du har helt ret, det er en gammel version, der ikke virker i Thunderbird 3. Jeg kan se i kommentarerne til udvidelsen, at der er en, der har lavet en version, der skulle virke i version 3. Den kan hentes her:
http://www.megaupload.com/?d=9Z9XEH0J

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg ikke har afprøvet den, og normalt skal man passe på med at installere programmer (og udvidelser) fra steder eller personer, man ikke har tiltro til.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt