Du bør absolut henvende dig til reparatøren!
Du fortæller her noget, som jeg tidligere har efterlyst info om:
Lampen til harddisken lyser eller blinker, når jeg trykker på Esc tasten eller andre taster, og hvis jeg rører ved låget med skærmen, er det lige som om jeg kan hører en lyd fra harddisken!!!!.
Det tyder på, at det er skærmen, der "går ud", og at Windows stadig kører. Reparatøren kan meget vel have ret i, at det skyldes varme. Men problemet kan være mere omfattende, end han havde regnet med - måske fordi der er flere fejl, eller at varmen har forårsaget fejl, der ikke er blevet rettet ved hans reparation. Fx en dårlig forbindelse i skærmkortet.
Spørgsmålet er, om det kan betale sig at kaste flere penge ind i computeren. Tag en snak med reparatøren for at se, om han vil kigge på den igen uden at forlange mere. Det bør han gøre. Prøv gerne først at finde et forbruger-forum på nettet for at finde ud af, hvilke rettigheder du helt præcist har, når du har betalt for en reparation, og den så ikke har hjulpet.
Hvis du opgiver computeren, og du ikke kan få reparationspengene retur, kan du måske lave en aftale med ham om, at når nu hans reparation ikke har virket, så bør han overføre dine data for dig gratis til en ny computer.
Mvh.
Kim Ludvigsen