my websearch

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

my websearch

Indlægaf meretejo » man okt 29, 2012 16:24

Kære Ludvigs Hjørne!

På et tidspunkt har jeg på en eller anden måde fået arrangeret det sådan, at der i en proceslinie eller værktøjslinie vises noget der hedder følgende:
My Web Search
Udgiver Mindspark Interactive Network
Status Aktiveret

Der er 4 tilhørende programmer: 1. Screensavers 2. Smiley Central 3. Cursor Mania 4. My Fun Cards.

Imidlertid er det således, at MY Web Search med de 4 underprogrammer kun vises, når jeg googler til en hjemmeside eller åbner med et program i min indbakke, som jeg abonnerer på.
Hvis jeg åbner til Nettet med Explorer vises My Websesesrch ikke.
Findes der en forklaring på, hvordan jeg får vist My Websearch, når jeg kun åbner med Explorer?
Mvh
meretejo

Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0; FunWebProducts)
meretejo
meretejo

Re: my websearch

Indlægaf Kim Ludvigsen » man okt 29, 2012 16:59

Jeg forstår ikke problemet. Vil du af med MyWebSearch, eller vil du have det vist flere steder?

De fleste vil af med MyWebSearch, fordi de betragter det som spyware. Hvis du også vil af med det, så prøv først via Tilføj eller fjern programmer-funktionen i Windows. Læs mere her: (på engelsk)
http://forums.cnet.com/7723-6132_102-31 ... -i-get-it/
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf meretejo » man okt 29, 2012 17:14

Kim Ludvigsen skrev:Jeg forstår ikke problemet. Vil du af med MyWebSearch, eller vil du have det vist flere steder?

De fleste vil af med MyWebSearch, fordi de betragter det som spyware. Hvis du også vil af med det, så prøv først via Tilføj eller fjern programmer-funktionen i Windows. Læs mere her: (på engelsk)
http://forums.cnet.com/7723-6132_102-31 ... -i-get-it/

Hej og tak for svar.
Jeg ved såmænd ikke rigtig, hvad jeg skal bruge den til, det er jo, så vidt jeg kan se kun til tant og fjas. Det der undrer mig er kun, at den vises det ene sted og ikke det andet. Men du har bekræftet mig i, hvad jeg har læst om den, nemlig at det er en slags malware eller noget i den den retning, så jeg fjerner den helt i Tilføj/fjern.
Tak for hjælpen!

meretejo
meretejo
meretejo

Indlægaf Normann Louis Olsen » fre jan 11, 2013 14:47

Hvis du ønsker at skippe MyWebSearch, så kan dette måske hjælpe dig:

I Firefox - Funktioner>Indstillinger>Overordnet og klik på Gendan Standard.

For at gendanne Navigationslinjen i Firefox: Vis>Værktøjslinjer og sæt hak ved Navigationslinje.

Navigationslinjen er meget effektiv, når det gælder om at komme direkte til målet, fx en netbank eller e-boks. Det er nok at indtaste det eller de første karakterer af mailadressen, så klarer Firefox resten.
Venlig hilsen
Normann Louis Olsen

Tilbage til Hjælp til alt