iPad problem

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

iPad problem

Indlægaf Sinue » tirs aug 27, 2013 10:58

Hej Kim
Jeg har et problem med at logge ind med mit brugernavn og password ,fra min nye ipad.Fra PC'en er der ingen problemer.
Det er galt på siden:lav-det-selv.dk
Jeg har naturligvis kontaktet webmaster på siden,men han kan ikke hjælpe.Han har konfirmeret at mit brugernavn og password er OK.
Har du en forklaring? Er der noget jeg ikke har aktiveret på iPaden?
Mvh Tommy

Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_7_5) AppleWebKit/536.30.1 (KHTML, like Gecko) Version/6.0.5 Safari/536.30.1
Sinue

Re: iPad problem

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs aug 27, 2013 21:41

Hvad sker der, når du prøver at logge ind - får du fx en fejlmeddelelse?

Trykker du på Enter-tasten, eller klikker du på knappen Log ind? Prøv evt. med den anden af de to metoder for at se, om det gør en forskel.

Jeg har ikke særlig meget tjek på iPad - bruger du den indbyggede browser? Og i så fald, hvad hedder den? Prøv evt. med en alternativ browser.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: iPad problem

Indlægaf Sinue » ons aug 28, 2013 20:38

Hej Kim
Tak for dit svar.Jeg prøvede med enter tasten,men det hjalp heller ikke.Siden med login kommer bare op igen.Jeg bruger den indbyggede safari browser på iPaden,og har ikke lyst til at downloade noget andet,så jeg må til syneladende benytte en PC når jeg vil se "lav-det-selv.tak for hjælpen.
Mvh Tommy
Sinue

Tilbage til Hjælp til alt