Itunes og medieplayer

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Itunes og medieplayer

Indlægaf Grethe » søn sep 15, 2013 16:09

Hej

Er der nogen der ved om jeg kan både have itunes installeret (på grund af Ipad ) og medieplayer til åbning af online tv recorder uden at computeren bliver helt tosset.

På forhånd tak

Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 6_1_3 like Mac OS X) AppleWebKit/536.26 (KHTML, like Gecko) Mobile/10B329
Grethe

Re: Itunes og medieplayer

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn sep 15, 2013 18:01

Det kan du sagtens.

iTunes vil muligvis spørge dig, om programmet skal være dit standardprogram til åbning af musik og film, og det skal du så bare sige nej til.

Selv hvis det glipper med at få sagt nej, så er det ikke værre end, at du kan ændre indstillingen senere. Media Player vil måske automatisk opdage, at indstillingen er ændret, og give dig mulighed for at ændre den tilbage, og ellers kan du få hjælp til at ændre indstillingen her. Kommer det så vidt, skal du bare fortælle, hvilket styresystem du bruger, fx Windows XP, Windows Vista eller noget helt tredje.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Itunes og medieplayer

Indlægaf Grethe » søn sep 15, 2013 18:52

Hej Kim

Mange tak for svaret. Jeg har nu installeret itunes og indtil videre ser det ud til at fungere. Grunden til jeg spurgte var at jeg efter at have kørt itunes og ville vende tilbage til Medieplayer kunne jeg overhovedet ikke få mit cd drev til at fungere så derfor var jeg inde i registreringsbasen og slette Upperfilter og Lowerfilters og til min store overraskelse fungerede det hele igen efter genstart. Så da jeg absolut ikke har ret megen forstand på sådan noget ville jeg lige sikre mig at det ikke var fordi jeg havde begge installeret at det skete.

Endnu engang tak for svaret
Grethe
Grethe

Tilbage til Hjælp til alt