Veryfied by visa

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Veryfied by visa

Indlægaf Grethe Rasmussen » ons okt 30, 2013 19:41

Hej Kim
Dette spørgsmål ligger nok lidt uden for hvad der normalt bliver spurgt om, men igår oprettede jeg en konto på en udenlandsk side og skulle så betale via Veryfied by visa. Alt gik også godt indtil jeg skulle skrive mit selvvalgte kodeord så fik jeg at vide at det var Rejected. Jeg prøvede så mange gange at kontoen blev lukket. Mit spørgsmål er: kan der være nogen indstilling i min browser som er skyld i at jeg bliver afvist også selv om jeg er helt sikker på kodeordet. For en sikkerheds skyld prøvede jeg at lade som om jeg havde glemt det og fik et nyt, men stadig afvises jeg.

Grethe

Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 7_0_3 like Mac OS X) AppleWebKit/537.51.1 (KHTML, like Gecko) Mobile/11B511
Grethe Rasmussen

Re: Veryfied by visa

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons okt 30, 2013 21:02

Jeg ved ikke, om du har brugt systemet før, så:

Er du sikker på, at det er det rigtige kodeord, du har brugt? Det er ikke kodeordet til netbanken, du skal bruge. Det er et specielt kodeord, som du kan oprette via den pågældende side, første gang du skal bruge systemet. Du kan muligvis også oprette kodeordet inde i din netbank.

Hvis du har brugt systemet tidligere, så er der nok ikke andet at gøre end at kontakte bankens support - og det skal du måske alligevel, hvis Veryfied by visa er blevet lukket.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Grethe Rasmussen » ons okt 30, 2013 23:53

Hej igen

Jeg har ikke brugt systemet før, men har brugt et kodeord som jeg selv oprettede, og ikke kodeordet til Netbank, så det tror jeg er rigtig nok. Jeg tror dog at der kan have været andre end mig der har haft problemer, for i går var der tommelfingeren i vejret inde på hjemmesiden for at bruge den betalingsmetode, men da jeg gik ind her i aften, var den erstattet af en anden betalingskonto hvor jeg bare kunne bruge mit Visa som normalt. Men mange tak for svaret, jeg troede at det kunne have haft noget med indstillingerne at gøre. VLC som du foreslog mig at bruge virker rigtig fint, men det er ligesom Realplayer ikke kommer ind mere. Hvergang jeg vil have en musikside til at spille i Realplayer kommer VLC istedet. Grunden til at jeg gerne vil bruge Real er, at på Radio VHR kan man gå ind og ønske et nummer som så bliver spillet indenfor en halv time og så kan jeg optage det. Den funktion er jo ikke i VLC. Findes der mon også en løsning på det? Jeg kører Firefox, men har også Explorer inde.

Med venlig hilsen

Grethe
Grethe Rasmussen

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors okt 31, 2013 2:16

Med hensyn til til Realplayer, så skal du blot have fortalt Firefox, at du vil bruge den i stedet for VLC - eller at du vil spørges hver gang.

Klik på menupunktet Funktioner => Indstillinger (eller Firefox-knap => Indstillinger).
Klik på Programmer i toppen af indstillingsvinduet.
I kolonnen Handling finder du en, hvor der står noget med VLC. Klik på den, og du får en rullemenu, hvor du i stedet bør kunne vælge Realplayer eller at blive spurgt.
Gentag for alle linjer, hvor der stårr noget med VLC under Handling. Der er muligvis en for hvert filformat til multimedia, så der er nok nogle stykker.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Grethe Rasmussen » tors okt 31, 2013 14:20

Hej Kim

Mange tak for hjælpen, nu fungerer Realplayer også igen, men det var godt nok mange steder det skulle ændres.

Venlig hilsen

Grethe
Grethe Rasmussen

Indlægaf Karl Erik » tors okt 31, 2013 17:35

Verified by Visa skulle pr. 30. oktober erstattets af en anden løsning, men på grund af tekniske problemer hos Nets er det udsat.

Nordjyske Bank om ny løsning.

Nordjyske Bank om udsættelse.
Karl Erik
Karl Erik

Geografisk sted: Hirtshals

Tilbage til Hjælp til alt