Fejlsikret tilstand

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Fejlsikret tilstand

Indlægaf Erikdeplace » lør feb 01, 2014 16:51

Er der mon nogen, dr har en god anvisning på at løse et problem? Da jeg åbnede min lenovo Think pad til morgen åbnede den i fejlsikker tilstand og selv om jeg via f8 prøvede at gennemtvinge normal tilstand lykkedes det ikke. Så prøvede jeg at tilbagedatere systemet nogle dage og åbnede igen. Stadig kun fejlsikker tilstand. Denkommer i øvrigt heller ikke på nettet. Så har jeg på maskinens opfordring søgt at åbne alle de programmer, der åbnes ved start, men finder ingen problemer - bortset fra at den ikke kommer på nettet. En besked i nederste linje siger: Åbn Windows sikkerhedscenter. Når jeg prøver det får jeg at vide, at det kan den kke fra fejlsikker tilstand. Så er det jeg er ved mine midlers ende! Nogen der har ideer?
Hilsen
Erik

Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 7_0_4 like Mac OS X) AppleWebKit/537.51.1 (KHTML, like Gecko) Version/7.0 Mobile/11B554a Safari/9537.53
Erikdeplace

Re: Fejlsikret tilstand

Indlægaf Erikdeplace » lør feb 01, 2014 17:41

Falsk alarm! Jeg var kommet til at sætte et flueben i msconfig om at den skulle åbne i begrænset mode. Så alt er jubel her igen!
Erikdeplace

Tilbage til Hjælp til alt