Jeg har nogle filer jeg ikke kan vedhæfte breve og på facebook. Det er lige som om der er noget der blokere dem. Hvad kan jeg gøre.
Mvh.
Bjarne.
Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.143 Safari/537.36
Kim Ludvigsen skrev:Jeg har ikke styr på Facebook, men måske det er samme problem. Kan du fortælle lidt mere om, hvad der sker, når du prøver at vedhæfte filerne? Hvis du får en fejlmeddelelse, så giv os fejlmeddelelsen.
Måske du rammer ind i et størrelsesbegrænsning. Hvor store er filerne?
Kim Ludvigsen skrev:Jeg vil gætte på, at du har prøvet at indsætte filen i din mail i stedet for at vedhæfte den. Du kan ikke indsætte et dokument i en mail, hvorfor du får at vide, at filen er i et forkert format. Hvis du i stedet vælger at vedhæfte filen, burde det lykkes.
Ovenstående gælder for mails, jeg ved ikke, om man kan uploade dokumenter til Facebook.
Hvis du vil indsætte indholdet i et dokument i en mail eller i et opslag på Facebook, så skal du dobbeltklikke på filen, markere indholdet i den, kopiere det og så indsætte det i mailen/Facebook-opslaget.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster