overføre filer til brev og evt. facebook

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

overføre filer til brev og evt. facebook

Indlægaf BSP » søn aug 31, 2014 19:42

Jeg har nogle filer jeg ikke kan vedhæfte breve og på facebook. Det er lige som om der er noget der blokere dem. Hvad kan jeg gøre.
Mvh.
Bjarne.

Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/36.0.1985.143 Safari/537.36
BSP

Re: overføre filer til brev og evt. facebook

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn aug 31, 2014 19:56

Jeg har ikke styr på Facebook, men måske det er samme problem. Kan du fortælle lidt mere om, hvad der sker, når du prøver at vedhæfte filerne? Hvis du får en fejlmeddelelse, så giv os fejlmeddelelsen.

Måske du rammer ind i et størrelsesbegrænsning. Hvor store er filerne?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » man sep 01, 2014 19:39

Kim Ludvigsen skrev:Jeg har ikke styr på Facebook, men måske det er samme problem. Kan du fortælle lidt mere om, hvad der sker, når du prøver at vedhæfte filerne? Hvis du får en fejlmeddelelse, så giv os fejlmeddelelsen.

Måske du rammer ind i et størrelsesbegrænsning. Hvor store er filerne?

Hej. Jeg fik i dag en rude op hvor der stod: Kan ikke læse filen, den skal gemmes som en jpg,png, gif eller tiff. Men hvordan gør jeg det.

Filen der driller står der: Type af fil =Text document
Open with = Notepap
Size = 3,7 kb.
Size on disk = 4,00 kb.
Mvh.
Bjarne.
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 01, 2014 19:58

Jeg vil gætte på, at du har prøvet at indsætte filen i din mail i stedet for at vedhæfte den. Du kan ikke indsætte et dokument i en mail, hvorfor du får at vide, at filen er i et forkert format. Hvis du i stedet vælger at vedhæfte filen, burde det lykkes.

Ovenstående gælder for mails, jeg ved ikke, om man kan uploade dokumenter til Facebook.

Hvis du vil indsætte indholdet i et dokument i en mail eller i et opslag på Facebook, så skal du dobbeltklikke på filen, markere indholdet i den, kopiere det og så indsætte det i mailen/Facebook-opslaget.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » man sep 08, 2014 9:14

Kim Ludvigsen skrev:Jeg vil gætte på, at du har prøvet at indsætte filen i din mail i stedet for at vedhæfte den. Du kan ikke indsætte et dokument i en mail, hvorfor du får at vide, at filen er i et forkert format. Hvis du i stedet vælger at vedhæfte filen, burde det lykkes.

Ovenstående gælder for mails, jeg ved ikke, om man kan uploade dokumenter til Facebook.

Hvis du vil indsætte indholdet i et dokument i en mail eller i et opslag på Facebook, så skal du dobbeltklikke på filen, markere indholdet i den, kopiere det og så indsætte det i mailen/Facebook-opslaget.

Mange tak for dit svar Kim.
Mvh. Bjarne.
Gæst

Tilbage til Hjælp til alt