Jeg ved ikke, hvordan blokeringen virker i Live Mail, men det er absolut ikke den optimale måde at gøre det på. I hvert fald ikke til at stoppe rigtige spammere, da de konstant bruger forskellige mailadresser. Din metode er kun effektiv til at stoppe fx nyhedsbreve fra reelle afsendere, men hvor du har fortrudt en tilmelding.
Prøv at undersøge, om din mailudbyder har et spamfilter, du kan aktivere (det gøres typisk via webmail). Der findes også en del sikkerhedsprogrammer med spamfiltre, så prøv også at tjekke, om dit sikkerhedsprogram har et spamfilter. Hvis både udbyderen og dit sikkerhedsprogram har spamfiltre, så nøjes med at aktivere det ene af dem.
Du kan så slette dine blokeringer i Live Mail - medmindre du har en masse nyhedsbreve og lignende blokeret. Den slags stoppes nemlig normalt ikke af de rigtige spamfiltre. Jeg ved ikke, hvordan du sletter alle blokeringerne, når nu du ikke kan se dem, men hvis du er interesseret i denne løsning, kan vi måske finde en vejledning på nettet til at slette dem alle.
Aternativt kan du skifte til et mailprogram med indbygget spamfilter. Jeg kan varmt anbefale Thunderbird, som du kan læse mere om her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-inter ... erbird.php
Mvh.
Kim Ludvigsen