Kuk i Firefox - billedsøgning

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Kuk i Firefox - billedsøgning

Indlægaf Drooler » tors aug 13, 2015 14:21

Mystisk.......pludselig kan jeg kun se de første 15-20 fotos/billeder, når jeg søger på Firefox - Google og dernæst "billeder".
Resten er grå bokse. Og det er komplet ligegyldigt hvad jeg søger...............
Og kan ikke komme videre efter første skærm......i stedet for at kunne gå videre, står der så nedest:
"Nogle resultater kan være fjernet i henhold til den europæiske databeskyttelseslov. Få flere oplysninger"
Er det søgefeltet "internet" er der ingen problemer????

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:39.0) Gecko/20100101 Firefox/39.0
Drooler

Re: Kuk i Firefox - billedsøgning

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors aug 13, 2015 15:06

Det lyder som et problem hos Google eller med din forbindelse. Kommer billederne heller ikke, hvis du venter lidt efter at have rullet nedad?

Prøv at søge, rulle ned til de grå bokse, og åbn så et nyt faneblad hvor du besøger dr.dk eller en anden hjemmeside med mange billeder for at se, om den indlæses normalt.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors aug 13, 2015 15:07

Jeg glemte lige: Det kan også være et sikkerhedsprogram eller en reklameblokker, der blokerer for billederne.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Drooler » tors aug 13, 2015 15:13

Kim Ludvigsen skrev:Jeg glemte lige: Det kan også være et sikkerhedsprogram eller en reklameblokker, der blokerer for billederne.

Næppe Google .......bruger ellers aldrig IE - men her fungerer billedsøgning helt normalt? Det ligner et problem med Firefox?
Drooler

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors aug 13, 2015 16:14

Prøv at starte Firefox i fejlsikret tilstand for at se, om det gør nogen forskel. Virker det her, er det en udvidelse eller en indstilling, der driller. Om fejlsikret tilstand:
https://support.mozilla.org/da/kb/los-p ... t-tilstand
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Drooler » fre aug 14, 2015 13:55

Kim Ludvigsen skrev:Prøv at starte Firefox i fejlsikret tilstand for at se, om det gør nogen forskel. Virker det her, er det en udvidelse eller en indstilling, der driller. Om fejlsikret tilstand:
https://support.mozilla.org/da/kb/los-p ... t-tilstand

Det hjalp ikke rigtig .......men i dag efter et døgns tid er problemet pludselig "pist borte" ......måske noget hos Google??
Drooler

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre aug 14, 2015 17:19

Det lyder mest sandsynligt, at fejlen har ligget hos Google eller netforbindelsen. Især fordi du fik vist de første af billederne.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt