ballegaarden skrev:Jeg kan godt se at der er lavet nogle ændringer, i explore virkede det godt nok før, men det kan selvfølgeligt ske det ikke gør det i andre systemer.
ballegaarden skrev:Du skriver at der kun bliver tjekket for spamere, men hvad står så dette her for:
Her tjekkes, om der er forbudte tegn i felterne */
if (eregi("[/]",$navn) || eregi("[/]",$epost) || eregi("[/]",$emne) || eregi("[@]",$navn)){
echo "Formularen er ikke udfyldt korrekt, tryk på tilbage-knappen og prøv igen. Tjek, at du har skrevet din mail-adresse korrekt, og at du har skrevet den i det rigtige felt.";
exit();
ballegaarden skrev:Jeg kan skrive hvad som helst i mail feltet og det går fint igennem med alle mine "heroglyffer" selv enda hvis jeg klikker i feltet kopi ????? (så kommer der kun en mail til mig selvfølgeligt)
ballegaarden skrev:Jeg prøvede lige at skrive min email i feltet emne og kun skrevet noget der, så modtager jeg en mail med teksterne, navn:, email: og besked:, men ingen emne:
ballegaarden skrev:Navn:
E-mail:
Besked:
Der kan du se her - ingen emne !
ballegaarden skrev:Men når vi nu er i gang med formularer - hvor kan jeg hente eller få lavet en formular til min bestillings side.
ballegaarden skrev:Ja nu er jeg her igen
Nu har jeg prøvet lidt forskelligt og syntes før at "enme:" stod i mailen jeg modtog, men det gør den ikke mere????
ballegaarden skrev:Det gør det også, men skulle det ikke også sendes med i mailen?
ballegaarden skrev:P.S. Dit billede i øverste venstre hjørne er ikke aktiv !
Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster