sodri skrev:Er det en besværlig proces at flytte ens nuværende adresse?
Det kommer meget an på, hvor avanceret din hjemmeside er. Hvis du ikke bruger database eller serversideteknologi, men blot bruger "flade" html-filer, er det meget nemt. Men du skal selv gøre det. Du har forhåbentlig en lokal backup af din hjemmeside på din egen computer (ellers er det på tide at få det), og så er det reelt bare at få kopieret filerne over på den nye server.
sodri skrev:Der er så mange udbydere, nogen du kan anbefale, eller sites hvor man kan se kvaliteten af dem?
Der kan være forskel på stabiliteten - ikke mindst mellem de billige webhoteller og de dyre, der er rettet mod professionelt brug. Men til langt det meste brug er de billige tilstrækkelige. Det som man mest bør være opmærksom på er, hvor svært det er at sige abonnementet op. Der er nogle som gør det meget svært for kunderne at skifte til et andet webhotel.
I øjeblikket bruger jeg Gigahost til Ludvigs Hjørne, men jeg er ikke helt tilfreds med deres oppetid. Jeg har derfor også tegnet et abonnement hos Surftown, men jeg har endnu ikke fået taget mig sammen til at få flyttet alle mine hjemmesider derover. Hvis du vælger Surftown, og du vil støtte Hjørnet, så klik på deres reklame på min side, når du går ind for at tegne abonnement.
Mvh.
Kim Ludvigsen