Hej
Jeg har hentet en skabalon jo arbejder på . . I toppen kan man trykke på "eks" side 2
Hvordan opretter men en ny side til det link ? Hvor man kan arbejde vidre på en ny side der ligner skabelonens "tema"
??
trads skrev:Jeg har hentet en skabalon jo arbejder på . . I toppen kan man trykke på "eks" side 2
Hvordan opretter men en ny side til det link ?
trads skrev:Hvor man kan arbejde vidre på en ny side der ligner skabelonens "tema"
Kim Ludvigsen skrev:trads skrev:Jeg har hentet en skabalon jo arbejder på . . I toppen kan man trykke på "eks" side 2
Hvordan opretter men en ny side til det link ?
Du skal først ændre linket. Det gør du ved at dobbeltklikke på det, og så skrive filnavnet på den pågældende side, den kan hedde "side2.html", eller noget mere sigende som fx "feriebilleder.html".
Når du er færdig med at lave forsiden, bruger du bare den samme skabelon (eller en helt anden skabelon) til at lave en ny side, som du så gemmer som "side2.html" eller fx "feriebilleder.html".trads skrev:Hvor man kan arbejde vidre på en ny side der ligner skabelonens "tema"
Jeg forstår ikke spørgsmålet.
trads skrev:Jeg har forsiden . Hvor jeg db klikker på Linket eks. side 2 - ændre teksten til eks. Billeder.html
trads skrev:Opretter et nyt fanebrev - kalder det Billeder.
trads skrev:Og nu : Hvordan får jeg dem så til at "snakke" sammen. Altså at man klikker på linket ( billeder ) på forsiden og siden åbner sig ??
Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne
Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster