Jeg hører til de "heldige" der har nogle kanongode oldsager, der ikke kan afvikles i Win 7 64.
Et af disse har jeg fået til at køre fint i DosBox, medens et nodeprogram - i hvilket format jeg har 15 års arrangementer liggende - ikke vil køre.
Jeg får en tilbagemelding om, at programmet kræver Windows, hvilket jeg sådan set er klar over, og det har da også været afviklet i samtlige Win-versioner fra Win 95 og opefter, så hvad er problemet så nu?
Jeg har forsøgt at ændre "kompabilitetsindstillingerne" i "Musicator", uden effekt, og grunden til at jeg ikke bare køber en ny Win 7 version af programmet er, at det bl.a. på grund af nogle uhensigtsmæssige farve/nuance-kombinationer er håbløst for mig, da jeg er totalt farveblind.
Af samme grund spurgte jeg mr. Broadhurst, om han ikke kunne foretage en minimal ændring i skærmbilledet - som gammel programmør vil jeg vurdere "arbejdet" til 15 SEKUNDER - men det fik jeg ikke engang svar på, så nu foretrækker jeg at køre den gamle version, men vil gerne af med den oldsag af en PC den ligger på, og i stedet køre den i DosBox, hvilket jeg faktisk kunne på en i mellemtiden udskiftet bærbar!
Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20100101 Firefox/12.0