Tak for din tålmodighed.
Jeg har lige gennemgået de forskellige funktioner igen – for at komme med en lidt enklere beskrivelse af ”sagen”. Det er lidt forvirrende og virker måske som tågesnak
Når jeg starter Internet Expl. kommer Google frem som søgetjeneste nr. 1. - Og helt ude til venstre på bjælken ovenfor ser jeg derfor navnet Google (+ logo) og intet andet.
Hvis jeg så går hen på midten af bjælken og klikker på Startside for at vælge en anden søgetjeneste, kommer det nævnte rullegardin frem, hvor jeg så kan vælge fx. AltaVista, som så kan ses helt ude til venstre på bjælken i stedet for Google. Men kun AltaVista anføres i den korte form såvel på bjælken til venstre som på rullegardinet. De andre har i benævnelsen på rullegardinet nogle overflødige tilføjelser, især Google, som vises med hele internetadressen, som allerede nævnt.
Alle 4 søgetjenester kan som sagt ses i: Funktioner → Internetindstillinger → Generelt → Startside.
Der står de så bare med endnu længere benævnelser, nemlig deres fulde internetadresser, altså også AltaVista.
Hvorfor kan man ikke omdøbe/forkorte navnene på de 3 andre søgetjenester i de forskellige funktioner på samme måde som med AltaVista?
Mvh.
Berndt