Radio Mojn

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Radio Mojn

Indlægaf Hornbek » man jan 08, 2007 23:11

Hej Kim

Jeg ville høre om du kunne hjælpe med at finde den rigtige adresse på Radio Mojn's netradio til bruge i Screamer Radio.

Jeg kan ikke helt gennemskue at finde adressen. Netradioen er på adressen: http://radio-mojn.xstream.dk/

Jeg kan se at du andet sted har anført at du er i gang med en opdatering af stationslisten efter at DR har lavet nye kanaler. Det lyder dejligt.
Tak for mange spændende ting på din hjemmeside.

Hilsen
John
Hornbek

Re: Radio Mojn

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jan 08, 2007 23:20

[quote="Hornbek"]Jeg ville høre om du kunne hjælpe med at finde den rigtige adresse på Radio Mojn's netradio til bruge i Screamer Radio./quote]

Jeg kigger på det, men der går nok lige et par dage. Hvis det lykkes at finde en adresse, der kan bruges i Screamer Radio, vil jeg selvfølgelig medtage den i den opdaterede stationsliste.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Hornbek » man jan 08, 2007 23:24

Kim Ludvigsen skrev:
Hornbek skrev:Jeg ville høre om du kunne hjælpe med at finde den rigtige adresse på Radio Mojn's netradio til bruge i Screamer Radio./quote]

Jeg kigger på det, men der går nok lige et par dage. Hvis det lykkes at finde en adresse, der kan bruges i Screamer Radio, vil jeg selvfølgelig medtage den i den opdaterede stationsliste.

Tusind tak.
Hornbek

Indlægaf Hornbek » ons jan 10, 2007 19:41

Kim Ludvigsen skrev:Jeg kigger på det, men der går nok lige et par dage. Hvis det lykkes at finde en adresse, der kan bruges i Screamer Radio, vil jeg selvfølgelig medtage den i den opdaterede stationsliste.

Hej Kim
Jeg opdagede at radio Mojn allerede er med i den stationsliste der følger med den seneste version. Så dette problem er klaret. Så glæder vi os bare til den opdaterede liste med de nye DR kanaler.

Hilsen
John
Hornbek

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne