Thunderbird 3.1.2

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Thunderbird 3.1.2

Indlægaf Helan » fre aug 13, 2010 20:22

Godaften. Har lige fået installeret Thunderbird 3.1.2 - Microsoft Communities kan man ikke slette eller slå det fra. Mvh. Helan
Helan

Re: Thunderbird 3.1.2

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre aug 13, 2010 20:42

Microsoft Communities følger normalt ikke med i Thunderbird, men det følger vist med i Windows Mail.

Måske du har fået importeret det fra Windows Mail? Under alle omstændigheder kan du nemt slette kontoen:
Funktioner => Kontoindstillinger => markér kontoen i oversigten til venstre => klik på knappen Kontohåndtering => Fjern konto.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Helan » lør aug 14, 2010 16:16

Tak så er den væk :lol: - Så har jeg lokale mapper kan det også slettes? Samme sted er der et brev og en hængelås og min mailadresse står der også...Hvad skal jeg gøre ved det ?
Mvh.Helle
Helan

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør aug 14, 2010 18:56

Du kan omdøbe "Lokale mapper" til noget andet, hvis navnet irriterer dig, det gøres via Funktioner => Kontoindstillinger => markér Lokale mapper i oversigten til venstre, og angiv et nyt navn i feltet Kontonavn til højre. Jeg kalder fx mappen for "Mail".

Ligger dine mails under "Lokale mapper" eller under din mail-adresse i oversigten? Jeg er ikke helt med på visningen af hængelåsen og brevet. Kan du evt. uploade et billede af oversigten? Du kan finde en vejledning til at tage et billede og til at uploade det her:
http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Hvor ... et_billede

Du kan evt. prøve at lege med de forskellige visninger i mappeoversigten. Til højre i overskriften over mappevisningen har du et par sorte pile, prøv at klikke på dem, til du finder den visning, du foretrækker.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » lør aug 14, 2010 19:47

Så er det gjort :wink:
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør aug 14, 2010 21:08

Det var nu ikke meningen at jage dig over i MozillaDanmarks forum, men det er nok alligevel ikke helt så dumt at komme derover. Der sidder sikkert flere derovre, der kan hjælpe, når nu det drejer sig om Thunderbird.

Hvis andre vil med derover, så er det dette emne:
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?f=2&t=7744&p=40280
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne