Du kan bruge alle webhoteller sammen med KompoZer. De to ting er ikke afhængige af hinanden.
Alle webhoteller giver dig mulighed for at have mailadresser tilknyttet. Nogle begrænser antallet, men det vil nok ikke være et reelt problem.
Gør dig selv den tjeneste at vælge et abonnement med PHP. De fleste webhoteller tilbyder abonnementer med enten ASP eller PHP. ASP er baseret på Microsofts webserver, mens PHP typisk findes på Linux-servere. Hvis du ser ordet "Linux" på et abonnement på et webhotel, skal du ikke lade dig afskrække. Det har intet med din computer at gøre. Det betyder blot, at du kan bruge PHP på abonnementet, og det er en god ting, hvis du senere vil benytte mere avancerede funktioner.
Du kan læse lidt om nogle af de smarte ting, man kan med PHP på denne side:
http://kimludvigsen.dk/programmer-inter ... in-php.phpDu kan som sagt bruge et hvilket som helst webhotel. Personligt har jeg erfaring med Gigahost og Surftown.
Gigahost koster 20 kr. om måneden, og man kan have så mange hjemmesider på hotellet, som man lyster. De fleste andre webhoteller begrænser antallet eller tager ekstra for ekstra hjemmesider. Det betyder nok ikke noget for dig, men jeg har også lavet hjemmesider for familie og venner, så for mig er det en klar fordel. Men jeg har indimellem oplevet nedetider eller langsomme svartider hos Gigahost, og det trækker ned i karakteren.
Surftown koster knap 50 kr. om måneden, men de har et udmærket starttilbud i øjeblikket, hvor det kun koster 10 kr. om måneden det første år. I værste fald kan man sige hotellet op og skifte til et billigere, hvis man ikke vil betale den højere pris efter det første år.
Men der findes som sagt mange andre webhoteller - også billigere end de to nævnte. Bare sørg for at vælge et Linux-/PHP-abonnement.
Hvis du vil bruge Surftown, og du samtidig vil støtte Hjørnet, så brug
dette link, når du bestiller - så får jeg lidt returkommission. Prisen for dig er den samme.
Mvh.
Kim Ludvigsen