Netbank

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Netbank

Indlægaf Karin J » man okt 25, 2010 17:24

Jeg har Mac OS X 10.5.8 og Firefox - begge med alle de opdateringer, der er kommet.
Har Basisbank netbank - har fungeret fint indtil sidste uge. Nu er log-on boksen til netbank forsvundet og jeg har ingen anelse om, hvad der er sket.

Banken mener det nok er java, der mangler opdatering. Da jeg som nævnt har alle opdateringer og ved besøg på Apples supportside ikke kan se, hvad jeg skulle mange af java er jeg et stort spørgsmålstegn.
Især også fordi, at hvis jeg åbner Safari - ja, så virker netbank og log-on superfint..

Hvad kan det være, der pludselig driller???
Karin J

Re: Netbank

Indlægaf Kim Ludvigsen » man okt 25, 2010 18:25

Du kan tjekke, om Java virker i Firefox ved at gå ind på denne side med din Firefox:
http://java.com/en/download/installed.jsp

Hvis der er problemer med Java, skulle du automatisk få tilbudt at downloade.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Karin J » tirs okt 26, 2010 18:47

Hej Kim
Når jeg går på det link du sender, så kommer jeg ind på Java sitet, men får blot oplyst:

Verify Java Version
Mac Users: Use the Software Update feature (available on the Apple menu) to check that you have the most up-to-date version of Java for your Mac.

- og der er intet at hente på apples hjemeside -har de updates der er udsendt...

Jeg kører i ring..
Karin J

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs okt 26, 2010 19:00

Ok, det fungerer så anderledes med en Mac - jeg har desværre ingen erfaring med Mac.

Du kan evt. prøve at spørge i MozillaDanmarks forum, måske nogen der kan hjælpe, omend der heller ikke er mange med Mac-erfaring derovre.
http://forum.mozilladanmark.dk/viewforum.php?f=1
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne