Screamer Radio - Kanal væk, kildekode?

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Screamer Radio - Kanal væk, kildekode?

Indlægaf Berndt » tirs jan 11, 2011 18:23

Det er sikkert ved at være trivielt at svare på. men nu er den gal igen med en sender, som er røget ud af Screamer Radio.

Det drejer sig om kanalen FFH Schlagerkult, som kan høres på denne side:
http://www.surfmusik.de/radio/ffh-schla ... 10283.html

Jeg har prøvet at højreklikke for at komme frem til kildekoden, men det lykkes ikke. "Unsupported file format!"

Kan jeg endnu engang få hjælp? På forhånd tak.
Mvh.
Berndt
Berndt

Geografisk sted: Sjælland

Re: Screamer Radio - Kanal væk, kildekode?

Indlægaf Jørgen Rasmussen » tirs jan 11, 2011 18:40

Hej Berndt

Prøv denne adresse i Screamer Radio: mms://edge.live.msmedia.mdn.newmedia.na ... stream.wma
Mvh Jørgen
Jørgen Rasmussen

Indlægaf Berndt » ons jan 12, 2011 12:01

Hej Jørgen.

Tak for henvisningen. Som jeg har skrevet før: Jeg fatter ikke, hvordan man får indføjet en sender på listen i Screamer Radio. Jeg har prøvet (næsten) alt muligt, bl.a. med højreklik m.m. - men uden held.

Men nu virker den savnede sender igen. Tak for det! Men -men:
Jeg skal lige have at vide: Hvis man afbryder Screamer Radio på senderen FFH Schlager og derefter tænder igen, vil den ikke uden videre starte med at spille, selv om den er indstillet på FFH Schlager, heller ikke ved at trykke på "Afspil" for neden. - Jeg skal først klikke på Foretrukne og derefter vælge FFH Schlager på senderlisten (på rullegardinet).
De andre sendere starter med det samme, når man tænder. Altså: den sender som var i funktion, da jeg slukkede aftenen før, begynder straks at spille, bare ikke FFH Schlager......? Hvorfor mon?
Mvh.
Berndt
Berndt

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jan 12, 2011 15:09

Jeg tør ikke sige, hvorfor den ikke kan finde ud af at vælge sidstvalgte station. Måske det virker bedre i den nye version af Screamer Radio, som jeg får lavet en dansk version af i løbet af nogle dage eller uger.

Du kan ikke umiddelbart tilføje stationer til den almindelige stationsliste. Det kan gøres manuelt ved at redigere i en fil, men filen er skrivebeskyttet, og fjerner man skrivebeskyttelsen for at ændre i den, er det vigtigt, at den gøres skrivebeskyttet igen, ellers ryger min udgave af stationslisten med de danske stationer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jan 21, 2011 21:34

Jeg har lavet en ny speciel dansk version, men jeg har brug for lige at få den afprøvet af en med en Windows Vista eller Windows 7, se denne tråd:
viewtopic.php?f=5&t=6825159&p=11259#p11259
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne