Baggrundsfarver i kompozer.

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Baggrundsfarver i kompozer.

Indlægaf Sanne » ons jan 19, 2011 20:01

Hej Kim.
Jeg har hentet kompozer og har fulgt din guide hvor dan man laver en nem hjemmeside. Jeg har oprettet min første tomme side og jeg kan ligge billeder ind og skrive. Jeg har nu lagt en baggundsfarve ind, men vil ikke have sidemagner om du har på din side(dem i grå), jeg vil have en "stor kasse" d.v.s. en grå kant hele vejen rundt som en magen, rundt om min "kasse" hvor i jeg kan have et billed øverst og derefter en vandret menuliste. - Har fundet en side " www.bio-vin.dk ".
Jeg har også fundet "kasser" under tabel, men der i kan jeg ikke finde ud af at putte en farve i?? -Kan man låse den kasse , for lige nu flytter den sig når jeg skriver. Øh det var lidt meget, håber du kan hjælpe. - Har købt di hæfte og venter på det kommer.
Hilsen Sanne.
Sanne

Re: Baggrundsfarver i kompozer.

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jan 20, 2011 13:41

Hej Sanne

Jeg er ikke helt med på, hvad du gerne vil opnå. Har du mulighed for at lægge det, du har lavet, ud på nettet som en prøveside, så jeg kan se den? Så er det nok nemmere at forstå det - og det bliver også nemmere at fortælle, hvad du skal gøre for at opnå det ønskede.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne