dansk tekst til kompozerversion 0.8b3 (20081229)

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

dansk tekst til kompozerversion 0.8b3 (20081229)

Indlægaf ole hasselbalch » søn feb 06, 2011 20:08

Jeg kører UBUNTU 10.10 og startede med at installere version 0.8b3 (20081229) af kompozer. Den kørte fint, men har engelsk tekst. Forsøgte så at lægge den danske hjælpefil ind, men det vil programmet IKKE godtage. Hentede så 0.7.10 udgaven og nu er der dansk tekst. Der sker bare det at efter kort tid afbrydes programmet, og der siges Segmentfejl hvis jeg kører fra Terminal. Den afbryder også når jeg kører direkte. Antagelig samme fejl. Ominstallerede så, men selv efter flere forsøg afbryder den gamle udgave. Hvad søren gør man ved det ?? Er man tvunget til at bruge engelsk tekst?? Mig generer det ikke, men flere af mine venner vil have dansk tekst. Jeg har Kompozer kørende på en tidligere version af Ubuntu og der kører den fint. Endnu et spørgsmål: Hvilken størrelse skal et billede have for at kunne bruget som baggrundsbillede. Jeg vil kun have eet billede og ikke flre eller endnu flere af samme slags. Venligst Ole Hasselbalch

olehasselbalch@gmail.com hvis der svares ad den vej
Ole
ole hasselbalch
ole hasselbalch

Geografisk sted: ballerup

Re: dansk tekst til kompozerversion 0.8b3 (20081229)

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn feb 06, 2011 22:19

Hvordan har du installeret KompoZer? Du kan hente en KompoZer 0.8b3 med dansk oversættelse her:
http://kompozer.net/download.php

Den gamle 0.7.10 har en fejl, der gør at den går ned i visse Linux-distributioner. Så vidt jeg husker, udløses fejlen fx, når man åbner en menu med undermenuer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne