Overskrift ikke BOLD

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Overskrift ikke BOLD

Indlægaf PiperCub » tors mar 03, 2011 10:17

Thunderbird plejer at vise overskrifter som "Bold" (fremhævet), hvilket gør det let at skelne mellem læste og ulæste meddelelser. Denne funktion er ophørt, så alle meddelelser stårsom læste, hvilket gør det uoverskueligt.

Skriver jeg en mail til mig selv og henter den med det samme er overskriften "Bold". De af Thunderbird hentede meddelelser fremstår imidlertid som læste.

vh
Claus
PiperCub

Re: Overskrift ikke BOLD

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors mar 03, 2011 12:36

PiperCub skrev:Skriver jeg en mail til mig selv og henter den med det samme er overskriften "Bold". De af Thunderbird hentede meddelelser fremstår imidlertid som læste.

Jeg forstår ikke, hvad du mener her. Hvad er forskellen? At du henter manuelt, og at Thunderbird henter automatisk? Og at dem du henter manuelt bliver ved med at være med fed, indtil du åbner dem, mens de andre vises med almindelig skrifttype i stedet for fed, selvom du ikke har åbnet dem?

I så fald:
Har du opsat filtre, eller har du været inde i de avancerede indstillinger?

Du kan evt. prøve at ændre i denne indstilling (ikke det samme som de avancerede, jeg nævner ovenfor):

Funktioner => Indstillinger => Avanceret => fanen Læsning & visning => sæt mærke ud for Efter visning i og vælg et antal sekunder => OK.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » tors mar 03, 2011 13:11

Jeg forstår ikke, hvad du mener her. Hvad er forskellen? At du henter manuelt, og at Thunderbird henter automatisk? Og at dem du henter manuelt bliver ved med at være med fed, indtil du åbner dem, mens de andre vises med almindelig skrifttype i stedet for fed, selvom du ikke har åbnet dem?

Rigtigt, og jeg har ikke stillet på noget.

Jeg har i mellemtiden opdaget, at fænomenet også optræder i min webmail, så måske har det ikke noget med Thunderbird at gøre. Den sidste mail jeg fik var desuden pludselig med fed overskrift igen, så jeg overvåger et stykke tid.

tak
Claus
Gæst

Indlægaf Piper Cub » tors mar 03, 2011 13:28

.... og så i øvrigt fulgte jeg din foreslåede sti, hvor der pludselig var flueben ud for "Automatically mark as read". Tak for hjælp, jeg tror vi er på rette spor.

Claus
Piper Cub

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors mar 03, 2011 13:55

Gæst skrev:Jeg har i mellemtiden opdaget, at fænomenet også optræder i min webmail, så måske har det ikke noget med Thunderbird at gøre.

Der kan ikke være sammenhæng mellem webmail og Thunderbird. Men lad os håbe, det nu virker som et skal.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne