Maskinen lukker selv ned

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Maskinen lukker selv ned

Indlægaf Kvis » man mar 07, 2011 19:21

Hej med Jer !!
Jeg har et problem når jeg ser video på nettet så har min maskine det med at lukke ned !! den dør ikke men jeg får en sort skærm og intet virker, jeg kan høre at maskinen køre men intet sker så er jeg nød til at tage strømmen og genstarte, nogle gange mange gange før den kommer igen !!
Hvad sker der ???

Jeg køre Win 7 og google crome
er der nogen som har en ide til at løse dette ??

PFT.
René
Med venlig hilsen

René Kvistgaard
Kvis

Re: Maskinen lukker selv ned

Indlægaf gæst » man mar 07, 2011 19:40

Èn mulighed er at maskinen bliver for varm og derfor slukker, det kan igen skyldes manglende køling pga. støv i blæsere, ribber osv.
gæst

Indlægaf Kvis » man mar 07, 2011 19:47

Ja det har jeg tænkt på, men det er kun når jeg er på nettet den gør det, hvis jeg ser en dvd på maskinen er der intet i vejen heller ikke når jeg bare sufer rundt det er kun når jeg ser video fra nettet !!
René
Med venlig hilsen

René Kvistgaard
Kvis

Indlægaf Kim Ludvigsen » man mar 07, 2011 20:58

Det kan måske også være en skærmdriver, der driller. Eller din Flash, hvis det er en Flash-video, du ser. Bare underligt, at du får sort skærm i stedet for blå skærm. Ser du videoen i fuldskærm? I så fald, opstår problemet så også, hvis du kun ser den i et vindue?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Kvis » tirs mar 08, 2011 16:29

Hej !!

Ja der der også problemer når jeg ser det i et vindue, Du skriver sort skærm !! Min maskine lukker ned men der er stadig noget som køre, jeg tror at det er harddisken, men den opfører sig som den er slukket
MVH. René
Med venlig hilsen

René Kvistgaard
Kvis

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs mar 08, 2011 20:24

Der er desværre ikke oplysninger nok til at indkredse problemet nærmere. Det er muligt at slå nogle logfiler til i Windows, måske de kan afsløre noget mere, men jeg har ingen erfaring med logfilerne og ved derfor ikke, hvordan du slår dem til, og hvordan du bruger dem - men jeg kan forestille mig, at brugen er nørdet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt