Nyeste Firefox og NemID, iflg danskebank

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Nyeste Firefox og NemID, iflg danskebank

Indlægaf kvinde » fre mar 11, 2011 19:18

Jeg har igen og igen problemer med NemID, så er de java, og så java igen, nu er det så iflg danske bank den nyeste firefox som har noget nemID ikke kan bruge :? ,
Iflg medarbejderen ved DB har de kontaktet firefox vedr. problemet.
Medarbejderen ville gerne, at jeg vekslede til EI, men det vil jeg ikke og googlecrom har jeg heller ikke lige lyst til, så mente han om jeg måske kunne geninstallere en ældre model firefox :?:

spm kan jeg det og hvor finder i så fald den model :D
kvinde

Re: Nyeste Firefox og NemID, iflg danskebank

Indlægaf Jørgen Rasmussen » fre mar 11, 2011 19:54

Nu skriver du ikke hvilken version af Firefox du bruger. Men hvis det ikke er Firefox 3.6.15, så opdater til den version eller hent og installer den herfra: http://mozilladanmark.dk/produkter/.
Du kan opdatere Firefox ved at gå i menuen Hjælp -> Tjek for opdateringer.
Du kan se hvilken version du bruger ved at gå i menuen Hjælp -> Om Firefox
Mvh Jørgen
Jørgen Rasmussen

Indlægaf kvinde » fre mar 11, 2011 21:10

Det er en model Firefox 3.6.15 jeg køre med, så forstår jeg dig forstår jeg dig rigtig så er det ikke er den nyeste model, og er vel dermed ikke problemet som jeg forstod på bankmanden.

Men hvad kan det ellers være :?:
Jeg har haft NoScript, mistænkt men..... er der andre ting som I kendskab til der kan forhindre at deres java kode afvikles. :?:
kvinde

Indlægaf Gæst » fre mar 11, 2011 21:11

kvinde skrev:Det er en model Firefox 3.6.15 jeg køre med, så forstår jeg dig rigtig så er det ikke er den nyeste model, og er dermed ikke problemet som jeg forstod på bankmanden.

Men hvad kan det ellers være :?:
Jeg har haft NoScript, mistænkt men..... er der andre ting som I kendskab til der kan forhindre at deres java kode afvikles. :?:
Gæst

Indlægaf kvinde » fre mar 11, 2011 21:14

undskyld, det er mig der er gæsten, jeg troede jeg kunne gå ind og rette sprogfejl, beklager :D
kvinde

Indlægaf Jørgen Rasmussen » fre mar 11, 2011 21:49

Det er meget sandsynligt, at det er NoScript der forårsager problemet. Du kan enten vælge 'Tillad scripts globalt' eller 'Tillade hele denne side'. Hvis du vælger det første skal du huske, at vælge 'Forbyd scripts globalt' ellers virker NoScript ikke efter hensigten.
Du kan også vælge at 'Whiteliste' de pågældende websteder. Det er nok den optimale løsning, hvis du da stadig vil have NoScript installeret.
Jeg tror du skal tillade disse to:
applet.danid.dk
danskebank.dk
Mvh Jørgen
Jørgen Rasmussen

Tilbage til Hjælp til alt