Firefox 4 awfullbar

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Firefox 4 awfullbar

Indlægaf Klattrup » søn mar 27, 2011 22:11

I Firefox 4 får jeg som på billedet når jeg skriver i awfullbaren, hvordan ændrer jeg det så den opfører sig normalt igen
awfullbar.PNG
Brugeravatar
Klattrup

Geografisk sted: Rudkøbing

Re: Firefox 4 awfullbar

Indlægaf Jørgen Rasmussen » søn mar 27, 2011 23:00

Hej Klattrup

Du skulle vel ikke have fået en ny værktøjslinje installeret?
Prøv og se om det hjælper, at køre Firefox i 'Fejlsikret tilstand'.
Og se hvad der står ved følgende indstillingsnavn: Keyword.URL Den finder du ved at skrive about:config i adressefeltet og trykke på enter. 'Love at være forsigtig'. Hvor der står Filter: skriver du Keyword.URL og nedenunder aflæser du så værdien.

Tilføjet senere:
Hvis der ikke står nogen værdi ved Keyword.URL, så tilføj denne: http://www.google.dk/search?ie=UTF-8&oe ... &gfns=1&q=
Jeg håber det hjælper
Mvh Jørgen
Jørgen Rasmussen

Indlægaf Klattrup » man mar 28, 2011 5:10

Hej Jørgen

jo jeg har installeret en ny værktøjslinje, har faktisk haft installeret to - men den ene er slettet igen, derfor vil jeg heller ikke give den jeg har tilbage om at få skylden, er mere til at det nok var den anden der havde ladet lidt blive.
den der er der endnu er Status-4-evar , den der er væk er Evony-toolbar - noget online gamer halløj.

men ændringen af keyword.url har i hvert fald givet mig en søgning, så tak for hjælpen
Brugeravatar
Klattrup

Geografisk sted: Rudkøbing

Indlægaf Kim Ludvigsen » man mar 28, 2011 6:08

Jeg tror ikke, Status-4-evar påvirker awesombar. Den giver i hvert fald ikke problemer her.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Jørgen Rasmussen » man mar 28, 2011 9:50

Hej Klattrup

men ændringen af keyword.url har i hvert fald givet mig en søgning, så tak for hjælpen

Var det ikke det du ville have?
Der er også en anden mulighed. Den skulle virke lige som Googles 'Jeg prøver lykken'-funktion, hvor du tages direkte til det websted Google har øverst i deres søgeresultat.
Mvh Jørgen
Jørgen Rasmussen

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne