Allway Sync

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Allway Sync

Indlægaf FTFT » fre apr 08, 2011 13:16

Hej Ludvig

har du nogen erfaring med Windows skydrive og Allway Sync. Kan man bruge programmet til at sikre sig adgang til denne cloud service ??

God weekend :D
FTFT

Re: Allway Sync

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre apr 08, 2011 13:29

Jeg tror ikke, du kan bruge Allway Sync sammen med Windows Skydrive. Skal du bruge det som en deletjeneste eller som backup? Hvis du skal bruge det som backup, så benyt i stedet en decideret backup-tjeneste, de plejer at have deres eget synkroniseringsprogram, som endda kan være bedre end Allway Sync.

Og i så fald, tag et kig på en af mine annoncørers side om Idrive Online Backup. Tjenesten kan gemme flere versioner af samme dokument, så den også kan bruges som en fortryd-funktion. Op til 5GB er gratis.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf FTFT » fre apr 08, 2011 14:16

Hej igen Kim

Det er ikke backup jeg skal bruge det, det er udelukkende for at få adgang til min filer på skydrive på en non web online metode. Tidligere kunne man tilføje mapperne som et netværksdrev, men den mulighed virker ikke rigtig mere ( med andre ord jeg kan ikke få det til at virke ihvertfald ). Så er jeg begyndt at bruge SDExplorer 3.0 som egentlig er ok. Men den er noget langsom og den er meget omstændig hvis man fx vil dele nogel mapper med en kammerat. Det er egentlig et alternativt til SDExplorer. Håber det giver et indblik i min problemstilling

:-) Frank
FTFT

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør apr 09, 2011 19:13

Idrive kan vist også bruges til at dele filer, men ellers er dropbox nok et mere udbredt valg til det formål.

http://www.dropbox.com/
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt