Jeg får jo altid en frygtelig god hjælp her så jeg forsøger mig lige igen
Jeg er jo ikke den voldsom store hjemmeside ørn, alligevel forsøger jeg da jeg syntes det er vældig sjovt
Jeg laver det i frontpage da jeg syntes det er det nemmeste af de programmer JEG har forsøgt mig med
dog har jeg to ting jeg ikke liiige kan greje.. Den ene ting som i kan se hvis i prøver at gå ind på vores side
www.sun-z.dk
på nogle af siderne er der en scroolbar i h. side, andre sider er der ingen... jeg ANER ikke hvad jeg har gjort for de er der eller ej
Den sidste ting....
På demo siden har man mulighed for at høre lidt med os.... Jeg var meget i 7 sind med hvordan man lige satte det op.... Som det er nu, åbner hver demo et nyt vindue, det var lidt for at " holde" folk på siden, da vinduet ellers ligesom " overtager " siden og folk bare kan gå videre til andre sider, og altså forlade sun-z, DET sklle de jo helst ikke....... Men hvad / hvordan kan jeg ellers lave det ??? Det kunne jo godt være så bare " afspilleren" åbner midt på siden og begynder at afspille selv, og man så kan slukke for den, og lukke den ned når man er træt af at høre på os
Syntes ikke rigtig jeg kan finde noget om afspillere osv.
glæder mig til at høre lidt fra jer...