Hej Kim
Jeg er gået igang med at lave en hjemmeside og har brugt dit hæfte om kompozer til hjælp. Jeg gik igang med kapitel 5 og nåede til .menu li a:hover men da jeg så klikkede ok forsvandt alle stile jeg havde lavet efter .indhold. Jeg havde ikke fået gemt mit arbejde, så jeg måtte starte (næsten) forfra. Jeg fik lavet det hele igen og gemte flere gange undervejs. Denne gang blev jeg færdig med hele forsiden, men da jeg klikkede ok efter den sidste stil forsvandt mit arbejde igen. Jeg prøvede at lukke og åbne den sidst gemte fil, men mine stile var stadig væk. Min tålmodighed var opbrugt for den dag, så jeg lukkede og vendte først tilbage igen et par dage efter. Nu var kun * og p tilbage. Jeg har ikke fået en fejlmelding så jeg ved ikke præcis hvad der er sket.
Jeg ved ikke om jeg har forklaret mig godt nok, men jeg håber det er forståeligt og jeg kan få hjælp.
Mvh Pernille
Edit: Jeg har lige åbnet min index-fil igen, og nu er alle oprettede stile slettet og jeg sidder tilbage med de tre bokse med tekst i.
Edit2: Jeg forsøgte mig med en downloaded skabelon nu, og da jeg havde ændret farverne på boksenes baggrunde var alle stile slettet.