googlesøgning

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

googlesøgning

Indlægaf johnny » ons sep 14, 2011 11:30

Jeg har tidligere under google på deres hjemmeside/startside f.eks.skrevet et k og så er alt det som jeg tidligere har søgt kommet frem,det gør det ikke mere,der kommer en helt masse med k som jeg ikke har brug for.Ludvig hjalp med at prøve at skifte i søgning fra gogle instant til google direkte men ingen forskel.Hvad har jeg gjort galt?? Hilsen Jørn..

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
johnny

Re: googlesøgning

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons sep 14, 2011 16:25

Det kan åbenbart ikke ændres i indstillingerne længere.

Du kan slå funktionen fra med udvidelsen GoogleEnhancer, der også gør det muligt at ændre andre ting på Googles søgesider. Udvidelsen gør det fx også muligt at slå miniaturebillederne fra på resultatsiden.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/googleenhancer/

Men der er muligvis problemer med udvidelsen. Efter jeg har installeret den, har jeg problemer med andre Google-sider - det kan dog også være tilfældigt, fordi min forbindelse ikke er så stabil i øjeblikket.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt