kompozer

Her kan du få hjælp til programmer eller funktioner, der er omtalt på Ludvigs Hjørne.

kompozer

Indlægaf mg230 » man okt 31, 2011 11:40

Hej Jeg har lavet en lille hjemmeside i kompozer men den ser ikke ligedan ud når den oploades knapper skulle være små ude i siden ikke lange der fylder hele siden over, hvad gør jeg forkert ? :?
jeg er helt ny begynder.
Mvh.
Michael
grønnemose.dk

Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/5.0)
mg230

Re: kompozer

Indlægaf Kim Ludvigsen » man okt 31, 2011 17:47

Du har ikke fået tilføjet klassen Menu på din menu. Indlæs siden i KompoZer => klik et tilfældigt sted i menuen => i statuslinjen nederst i KompoZer kan du se en række tags, bl.a. <div><ul><li> - Klik på den <div>, der står lige før <ul>. Hele menuen markeres nu. Brug rullemenuen med stile i værktøjslinjen til at vælge stilen Menu. Gem siden og upload den igen.

OBS! Jeg har ikke tjekket i KompoZer, ovenstående er udelukkende ud fra hukommelsen, så hvis det ser anderledes ud hos dig eller driller, så sig til.

Det vil desuden være en rigtig god ide, hvis du fremover udelukkende benytter stilnavne, filnavne og lignende udelukkende med små bogstaver - undlad også de specielle danske bogstaver og mellemrum. Det kan på langt sigt spare dig for problemer.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: kompozer

Indlægaf mg230 » man okt 31, 2011 23:17

Hej Kim
Super det virkede tak for den hurtige hjælp :P
Mvh.
michael
mg230

Tilbage til Hjælp til Ludvigs Hjørne