Hej Forum
Jeg har været så dum at jeg har opdateret til Firefox ver 8. Den vil overhovedet ikke starte. Hver gang siger den: Vi beklager. Firefox stødte på en fejl og gik ned........etc
Jeg har prøvet flere gange at afinstallere og geninstallere uden held. Desværre var jeg så dum at ved én af disse af- og geninstallationer "kom jeg til" at slette alle mine bogmærke og udvidelser. Ærgerligt.
Jeg kan installere Firefox ver 6, og den funker men bogmærker og udvidelser er selvfølgelig væk. Det der også undrer mig er at jeg har Backup via MozBackup netop tilbage til Firefox ver. 6 men når jeg restore denne installere den ikke mine bogmærker og ejheller mine Extensions selvom der er foretaget en Backup af dem.
Nogen hjælp? Helst vil jeg have Firefox ver 8 med alle mine bogmærker og extension men det er nok utopi.
Hilsen
Mads
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152)